ads1

Sinopsis Film Ada Apa Dengan Cinta 2 (AADC) 2016 ?

Sinopsis Film Ada Apa Dengan Cinta 2 (AADC) 2016
Sinopsis Film Ada Apa Dengan Cinta 2 (AADC) 2016
Sinopsis Film Ada Apa Dengan Cinta?
Nampaknya sudah bocor ceritanya – Peminat film Ada Apa Dengan Cinta (AADC) pasti teruja ketika mendengar bahawa film fenomenal ini akan dibuat sekuelnya. Ya, memang setelah adanya iklan atau mini drama AADC pada salah satu sosial media tahun 2014 malah membuat para peminatnya tertanya-tanya dengan kelanjutan cerita cinta dari Rangga (Nicholas Saputra) dan Cinta (Dian Sastrowardoyo) ini. Pada beberapa minggu lalu Mira Lesmana sebagai produsernya telah mengumumkan bahawa sekuel pertama dari film AADC rasmi dibuat dan film ini akan disutradarai oleh Riri Riza. Kerana film ini adalah sekuel pastinya ada tambahan serta ada pengurangan juga seperti tidak adanya pelakon Alya (Ladya Cheryl) yang mana sedang fokus dengan pendidikannya. Bagaimana dengan sinopsis film Ada Apa Dengan Cinta? Berikut ulasannya.
Walaupun cerita dalam sinopsis film Ada Apa Dengan Cinta? ini belum sepenuhnya dibocorkan oleh Mira namun dia mengatakan bahwa jalan cerita dari AADC kedua ini akan berbeza dengan mini drama yang ada di sosial media 2014 lalu. Penulis naskah dari film sekuel AADC ini sendiri dipegang oleh Mira Lesmana dibantu dengan rakannya iaitu Prima Rusdi. Dalam jalan ceritanya akan dipastikan bahwa kisah cinta antara Rangga dan Cinta akan dikemas dengan cover yang berbeza dibanding sebelumnya. Kisah cinta ini akan dibuat lebih dewasa lagi.

Silakan Baca Juga sedikit tentang Aadc :

Jika dahulu kisah percintaan hanya sekadar kisah percintaan pelajar SMA ( sekolah menengah) , hal ini tidak akan terjadi dalam film Ada Apa Dengan Cinta? 2 ini. Jadi boleh dipastikan bahwa jalan cerita percintaan Rangga dan Cinta saat remaja tidak akan diceritakan kembali dalam film kedua ini. Malahan kisah percintaaan mereka akan lebih dibuat sangat berbeza dengan film pertamanya. Namun, ada bocoran jika sekuel pertama ini akan dimulai dengan kembalinya Rangga dari luar negeri. Sedangkan untuk detail jalan ceritanya dari sinopsis film Ada Apa Dengan Cinta? masih dirahasiakan oleh Mira Lesmana. Dalam film terbaru ini juga akan ada pelakon-pelakon baru yang akan hadir. Tak sabar dengan cerita? Nantikan filmnya di bioskop tahun 2016 ini.
Share this article :
+
This is the oldest page
0 Komentar untuk " Sinopsis Film Ada Apa Dengan Cinta 2 (AADC) 2016 ?"

 
Copyright © 2015 Kaki Wayang - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia