ads1

Review Teenage Mutant Ninja Turtles 2 (2016) : Out of the Shadows



Review : Teenage Mutant Ninja Turtles 2 (2016) : Out of the Shadows

Sudah menonton Ninja Turtle 2 ? 

Kalau belum mari baca serba sedikit review dari kami tentang filem ini."Teenage Mutant Ninja Turtles 2"merupakan sebuah film yang bertemakan Aksi dan film Teenage Mutant Ninja Turtles 2 2016 ini disutradarai oleh Dave Green dan film ini yang adalah hasil naskah André Nemec dan Josh Appelbau.



Filem ini dapat melihat keterujaan dari plot yang di bina dengan wujudnya watak-watak baru. Ianya bermula apabila New York City yang dipimpin oleh Krang dari Dimension X.

Plot cerita di kembangkan lagi apabila Ninja Turtles menghadapi kembalinya musuh mereka, The Shredder, yang telah menciptakan makhluk mutan sendiri.

Mencipta makluk mutan yang asalnya adalah manusia yang di kenali sebagai Bebop dan Rocksteady yang berbentuk setengah khinzir hutan dan setengah badak.


Mereka adalah orang kuat Shredder bagi mengalah Ninja Turtle dan pastikan cita-citanya tercapai. 

Dalam filem terdapat banyak babak yang melucukan dan menghibur. Aksi yang menghiburkan apabila Ninja,Turtle terjun dari kapal terbang apabila Rapheal tersalah landing menyebabkan terlanggar di depan pemandu kapal terbang.  (krik krik) haha kena tengok sendiri.

Watak Carles Jones mengimbangkan kembali apabila terdapat watak manusia yang turut membantu menangani musuh. Carles Jones adalah kenalan April dan membantu Ninja Turtle bagi mengalahkan Shredder ?

Kena tonton sendiri,,tetapi dari susan atur cerita cukup kemas dan grafiknya tak dapat di ragui.,Filem ini penuh dengan aksi di selang dengan perangai mereka yang selalu enjoy.

Pertama kalinya Ninja Turtle di perkenalkan kepada orang ramai tentang kewujudan mereka sebagai wira terbaru.

Ala panjang pula ulasannya,kamu perlu tengok sendiri baru rasa feel tersebut. Tetapi filem pertama lebih best kot.haha tengok dan nilailah.
Share this article :
+
2 Komentar untuk "Review Teenage Mutant Ninja Turtles 2 (2016) : Out of the Shadows"

Hurmm nk kena tgk br puas hati

nak bawa anak p tgk hr ni. dia suka ninja turtle ni. dah khatam dr zaman dulu dulu punya. movie yang 1st 10kali lebih kot tengok..huhuu

 
Copyright © 2015 Kaki Wayang - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia