ads1

Take Me Home 2016 : Apabila Rumah Yang Kita Duduki Berhantu



Take Me Home merupakan film Horror terbaru yang berasal dari Thailand. FilmTake Me Home 2016 mengisahkan cerita dari seorang pria bernama Tan. Tan merasakan kebingungan dalm dirinya sejak ia terkena musibah kecelakaan. Tan berusaha mencari jati dirinya. Film Take Me Home berawal ketika Tan yang tanpa sengaja terkena musibah kecelakaan, akibatnya Tann memngalami insomnia. Selama berhari hari Tan, berusaha menemukan jati dirinya, Tan hanya mengingat namanya saja, tidak ada yang lain selain itu.



Tan berusaha mencari keberadaan keluarganya, namun Tan ragu dengan dirinya sendiri. Sampai suatu saat Tan berhasil menemukan keluarganya dan berhasil menemukan tempat tinggalnya. Di rumahnya tersebut, Tan banyak mengenal banyak orang salah satunya saudara kembarnya bernama Tubtim dan Tan juga bertemu dengan seorang ayah bernama Chiwin bersama anak anaknya, serta Tan juga berkenalan dengan pembantu rumah tangga bernama Waw. Hari demi hari terlewati, Tan mulai mengenal orang orang yang sedang berada di dekatnya.



Plot cerita ini memang agak mengelirukan dan buatkan kamu tertanya-tanya.



"Apa kau yakin..... Ada orang yang menunggumu di rumah?" Rumah ini memiliki banyak tempat rahsia, dan rumah ini seram seperti kau pernah tinggal disana sebelumnya.


Dalam cerita terdapat banyak konflik dan menjadi konflik utama apabila Tan cuba untuk mencari identiti yang hilang dan cuba mengingati tentang kehidupannya. Akhir bertemu dengan keluarganya.

Seterusnya Tubtim  sangat terkejut dan baru tahu bahawa rupanya Tubtim ada kembar iaitu Tan.

Jika di fahami dengan sebetul-betulnya Chiwin adalah seorang arkitek yang telah membeli pemilik rumah yang mati membunuh diri.

Bila dah masuk rumah ini tiada sesiapa pun dapat keluar. Rumah ini seperti ada sumpahan kepada keluarga Chiwin.Ketahui apa yang berlaku kepada Tan ?

Adakah dia mampu keluar dari rumah dan bagaimana pengakhirannya ?

Saksikan di pawagan berhampiran kamu. Sekarang sedang di tayangkan. Saksikan..
Share this article :
+
1 Komentar untuk "Take Me Home 2016 : Apabila Rumah Yang Kita Duduki Berhantu "

Cerita hantu Thailand sgt menakutkan. Tak berani tgk kadang2 tu. Haha

 
Copyright © 2015 Kaki Wayang - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia